Vzdělávací program | Akreditace | Rozsah |
| |
| ADHD - SPECIFICKÁ PORUCHA CHOVÁNÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| AGRESE A AGRESIVITA U DĚTÍ A MLÁDEŽE |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| AGRESE A AGRESIVITA U DĚTÍ A MLÁDEŽE A JEJICH ŘEŠENÍ V PEDAGOGICKÉ PRAXI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| AGRESIVNÍ JEDINEC I |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| AGRESIVNÍ JEDINEC II |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| AKTUÁLNÍ STAV DROGOVÉ SCÉNY A PROBLEMATIKA NÁVYKOVÝCH LÁTEK VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| AKTUÁLNÍ STAV ŠKOLSKÉ LEGISLATIVY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ASERTIVITA V ŘÍZENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ASERTIVNÍ JEDNÁNÍ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| BOZP a PO v regionálním školství |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| BOZP V REGIONÁLNÍM ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Celostátní vzdělávací setkání řídících pracovníků základních uměleckých škol |
MŠMT |
12 hodin |
|
| CESTOVNÍ NÁHRADY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| CVIČENÍ A TECHNIKY NÁPRAVY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ČTENÁŘSKÁ GRAMOTNOST A JEJÍ ROZVOJ U ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH ŠKOL |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ČTENÍM A PSANÍM KE KRITICKÉMU MYŠLENÍ |
MŠMT ČR |
40 vyučovacích hodin |
|
| DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ NA JEDNIČKU |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| DĚTI S PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM VE ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH |
MŠMT |
8 vyučovacích hodin |
|
| DĚTI S PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM VE ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Dítě v krizové životní situaci |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| DOPLŇKOVÁ A JINÁ ČINNOST ŠKOLY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Efektivní zvládání konfliktů - základní strategie |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| FINANČNÍ ZDROJE, TOKY FINANCÍ VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| FORMATIVNÍ HODNOCENÍ |
MŠMT ČR |
16 vyučovacích hodin |
|
| FYZIKA V POKUSECH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| GLOBÁLNÍ VÝCHOVA ANEB POLYTECHNICKÉ HRÁTKY V ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVĚ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| HODNOCENÍ A ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ, VEDENÍ HODNOTÍCÍHO POHOVORU |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| HOSPITAČNÍ ČINNOST V SYSTÉMU PEDAGOGICKÉHO ŘÍZENÍ ŠKOLY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| HOSPODAŘENÍ S MAJETKEM STÁTU I OBCE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Hra ve vyučování prakticky |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| HYPERAKTIVNÍ, HYPOAKTIVNÍ A AGRESIVNÍ DÍTĚ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| Inkluze v ZUŠ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| INOVAČNÍ METODY V PEDAGOGICKÉ PRAXI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| INVESTICE VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Jak bojovat se stresem |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Jak bojovat se stresem a syndrom vyhoření |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| JAK LÉPE ZVLÁDAT OBTÍŽE PŘI KOMUNIKACI S RODIČI VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK NA DĚTI S PROBLÉMOVÝM CHOVÁNÍM? |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| JAK POMOCI AUTISTICKÝM DĚTEM VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK POMOCI DĚTEM S ADHD A ADD |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK POMOCI DĚTEM SE SPECIFICKÝMI VÝVOJOVÝMI PORUCHAMI UČENÍ A CHOVÁNÍ SE ZAMĚŘENÍM NA PRAKTICKÁ CVIČENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK POMOCI DĚTEM SE SPUCH SE ZAMĚŘENÍM NA PŘÍČINY A POSTAVENÍ ŽÁKA |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Jak pomoci romským dětem ve škole |
MŠMT ČR č.j.: MSMT-12145/2017-1-571 |
8 vyučovacích hodin |
|
| JAK POZNAT, ZASTAVIT, PREVENTOVAT AGRESIVITU A ŠIKANU VE TŘÍDĚ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| JAK PROPAGOVAT SVOJI ŠKOLU? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK RYCHLE A ÚČINNĚ NA PREZENTACE PRO ŽÁKY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK ŘÍDIT TÝM, JAK VÉST LIDI PRO SPOLUPRÁCI V TÝMU |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK SPRÁVNĚ HODNOTIT SVÉ ŽÁKY? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK SPRÁVNĚ SESTAVIT ŠKOLNÍ RÁD |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| JAK ÚSPĚŠNĚ PRACOVAT S DĚTMI, KTERÉ MAJÍ PROBLÉMOVÉ CHOVÁNÍ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| JAK VYTVÁŘET A VYUŽÍVAT FKSP VE ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Jak vzbudit zájem žáků o učení |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| KARIÉRNÍ ŘÁD – PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| KÁZEŇ VE TŘÍDĚ A VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| KOMUNIKACE V ŠIRŠÍ SOCIÁLNÍ SKUPINĚ, AUTORITA A MOC, KONFLIKTY A JEJICH ŘEŠENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| KOMUNITNÍ KRUH A PRÁCE SE TŘÍDOU V MATEŘSKÉ ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučoavcích hodin |
|
| KOMUNITNÍ KRUH A PRÁCE SE TŘÍDOU V ZÁKLADNÍ ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MARKETING ŠKOLY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MÁTE VE TŘÍDĚ AGRESIVNÍHO, NEKLIDNÉHO A VZDOROVITÉHO ŽÁKA? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MENTORSKÉ DOVEDNOSTI v rozsahu 32 hodin |
MŠMT ČR |
32 vyučovacích hodin |
|
| MENTORSKÉ DOVEDNOSTI v rozsahu 40 hodin |
MŠMT ČR |
40 vyučovacích hodin |
|
| MENTORSKÉ DOVEDNOSTI v rozsahu 56 hodin |
MŠMT ČR |
56 vyučovacích hodin |
|
| MENTORSKÉ DOVEDNOSTI v rozsahu 80 hodin |
MŠMT ČR |
80 vyučovacích hodin |
|
| MOLEKULÁRNÍ GASTRONOMIE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MOTIVACE VE ŠKOLSTVÍ ANEB JAK MOTIVOVAT BEZ PENĚZ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MOTIVAČNÍ NÁSTROJE VE ŠKOLE - MOTIVACE PEDAGOGŮ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| MULTIMEDIÁLNÍ VÝCHOVA, VLIV MÉDIÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| NA CO SI DÁT POZOR PŘI UZAVÍRÁNÍ SMLUVNÍCH VZTAHŮ VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| NÁPRAVA SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ PRAKTICKY |
MŠMT ČR |
6 vyčovacích hodin |
|
| NÁPRAVA SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ PRAQKTICKY |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| NARUŠENÁ KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOST |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| Nespecifické poruchy a projevy chování |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| NESPECIFICKÉ PORUCHY CHOVÁNÍ U DĚTÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ODMĚŇOVÁNÍ PRACOVNÍKŮ VE ŠKOLSTVÍ A KARIÉRNÍ SYSTÉM |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| OSOBNÍ EFEKTIVITA MANAŽERA VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| OSOBNOST MANAŽERA - LEADERA VE ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Osobnostně sociální rozvoj pedagogů |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| OSOBNOST UČITELE. DOBRÝ UČITEL |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PERSONÁLNÍ POLITIKA A SYSTÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ |
MŠMT ČR |
8 vyučoavcích hodin |
|
| PERSONÁLNÍ PRÁCE V PARAGRAFECH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Porucha pozornosti s hyperaktivitou |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| PORUCHY CHOVÁNÍ I |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PORUCHY CHOVÁNÍ II |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PORUCHY OSOBNOSTI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PRÁCE S MIMOŘÁDNĚ NADANÝMI ŽÁKY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PRAKTICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PRAKTICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI, UMĚNÍ JEDNAT, OBRANA PROTI MANIPULACI |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| PRÁVNÍ POSTAVENÍ ŘEDITELE ŠKOLY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Prevence syndromu vyhoření pro pedagogy |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI UČITELŮ ŠKOL |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PROBLÉMOVÉ DĚTI VE ŠKOLÁCH A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍCH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PROJEVY ŠIKANY VE ŠKOLNÍM PROSTŘEDÍ A BUDOVÁNÍ AUTORITY, POPULARITY A RESPEKTU UČITELE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST A JEJÍ ROZVOJ U DĚTÍ V MATEŘSKÉ ŠKOLE |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| PSYCHOHYGIENA JAKO PREVENCE VYHOŘENÍ PRO PEDAGOGY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| PSYCHOLOGIE INTERPERSONÁLNÍCH VZTAHŮ NA PRACOVIŠTI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ A KRIMINALITA MLÁDEŽE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| RIZIKOVÉ CHOVÁNÍ U DĚTÍ A MLÁDEŽE V DŮSLEDKU TÝRÁNÍ, ZNEUŽÍVÁNÍ A ZANEDBÁVÁNÍ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ROLE MATKY V SEPARAČNÍCH FÁZÍCH DÍTĚTE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ROMSKÝ ŽÁK VE ŠKOLE - specifika romské minority ve vztahu ke vzdělávání |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ROMSKÝ ŽÁK VE ŠKOLE - SPECIFIKA ROMSKÉ MINORITY VE VZTAHU KE VZDĚLÁVÁNÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ROZHODOVÁNÍ ŘEDITELE ŠKOLY VE SPRÁVNÍM ŘÍZENÍ A MIMO SPRÁVNÍ ŘÍZENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ROZPOČET ŠKOLY A JEHO TVORBA, HOSPODAŘENÍ S ROZPOČTOVÝMI PROSTŘEDKY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ROZVOJ MENTORSKÝCH DOVEDNOSTÍ - MENTOR, MENTORING |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ROZVOJ SCHOPNOSTÍ A DOVEDNOSTÍ VYJADŘOVÁNÍ POCITŮ, DOJMŮ A PROŽITKŮ VČETNĚ ŘEČOVÝCH SCHOPNOSTÍ U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU |
MŠMT ČR |
8 vyučovaích hodin |
|
| Řečový vývoj dítěte v předškolním věku |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| Řečový vývoj předškoláka |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŘEŠENÍ DROGOVÉ PROBLEMATIKY A TESTOVÁNÍ DROG V PEDAGOGICKÉ PRAXI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ NA PRACOVIŠTI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŘÍZENÍ ŠKOLY V PARAGRAFECH |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Sexualita dětí a dospívajících |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| SOUČASNÁ PROFESNÍ ROLE ŽENY A STATUS ŽENY PEDAGOŽKY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| SPECIFICKÉ FORMY PRÁCE S NADANÝMI DĚTMI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích programů |
|
| SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| SPECIFIKA VZDĚLÁVACÍCH POTŘEB DĚTÍ ZE SOCIÁLNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Společné vzdělávání ve školách |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| SPOLUPRÁCE A KOMUNIKACE S RODIČI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| SPOLUPRÁCE ŠKOLY S ORGÁNY ČINNÝMI V TRESTNÍM ŘÍZENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Spolupráce učitele a asistenta pedagoga |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| SPRÁVNÍ ŘÍZENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| STRES A SYNDROM VYHOŘENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| STRES MANAGEMENT A TIMEMANAGEMENT V PRÁCI VEDOUCÍCH PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKŮ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŠETRNÁ SEBEOBRANA VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŠIKANA JAKO NARUŠENÍ VZTAHŮ VE SKUPINĚ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| Šikana ve škole |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ŠKOLA A MÉDIA ANEB ČEHO SE VYVAROVAT A ČÍM SE ŘÍDIT? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŠKOLNÍ ZRALOST |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| TECHNIKA VE MĚSTĚ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| TIMEMANAGEMEMT - jak řídit výkon a čas a zvýšit svou osobní efektivitu? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| TIME MANAGEMENT |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| TIME-MANAGEMENT - jak řídit výkon a čas a zvýšit svou osobní efektivitu? |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| TRESTNÍ ODPOVĚDNOST PEDAGOGŮ A ŽÁKŮ V PRAXI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| TRESTNÍ ODPOVĚDNOST PEDAGOGŮ A ŽÁKŮ V PRAXI |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| TVOŘIVÁ KOMUNIKACE S VYUŽITÍM ASERTIVITY |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| TVOŘIVOST DĚTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| UČÍME SE HROU |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| UMĚNÍ JEDNAT, BÝT PŘESVĚDČIVÝ, ZÍSKÁVÁNÍ DŮVĚRY, OBRANA PROTI MANIPULACI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| UMĚNÍ SEBEPREZENTACE, PŘÍPRAVA NA VEŘEJNÁ VYSTOUPENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ÚSPĚŠNOST A NEÚSPĚŠNOST DĚTÍ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ÚVOD DO MENTORINGU |
MŠMT ČR |
16 vyučovacích hodin |
|
| UŽ PŮJDU DO ŠKOLY, ŠKOLNÍ ZRALOST DÍTĚTE |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| VEDENÍ LIDÍ A ŠKOLY - ŘÍDIT NEBO VÉST? |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| VEDENÍ LIDÍ, ŘÍZENÍ TÝMU |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| VYUŽITÍ HER PŘI PRÁCI SE TŘÍDOU |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| VYUŽITÍ PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ V PRÁCI PEDAGOGA |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| VYUŽITÍ PRÁCE V KOMUNITNÍM KRUHU VE ŠKOLSKÉ PRAXI |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH ŽÁKŮ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ZÁKONÍK PRÁCE A JEHO SPECIFIKA VE ŠKOLSTVÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ZÁKONÍK PRÁCE A JEHO SPECIFIKA VE ŠKOLSTVÍ I |
MŠMT ČR |
7 vyučovacích hodin |
|
| ZÁKONÍK PRÁCE A JEHO SPECIFIKA VE ŠKOLSTVÍ II |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ZLEPŠENÍ PRÁCE S INDIVIDUALITOU DÍTĚTE V MATEŘSKÉ ŠKOLE |
MŠMT ČR |
8 vyučovacích hodin |
|
| ŽENA VE ŠKOLE ANEB JAK SI LÉPE ROZUMĚT |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| ŽENA V POZICI VEDOUCÍHO PRACOVNÍKA ŠKOLY NEBO ŠKOLSKÉHO ZAŘÍZENÍ |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|
| 100 DNÍ V NOVÉ FUNKCI ŘEDITELE |
MŠMT ČR |
6 vyučovacích hodin |
|