Inkluze v ZUŠ
Anotace:
- vzdělávání žáků se SVP v uměleckém školství, legislativní rámec:
v koordinátor pro práci s žáky se SVP
v podpůrná opatření
- umění jako efektivní nástroj při zavádění společného vzdělávání
- socializační funkce – úspěch, rozvoj emoční inteligence a sebevyjádření žáků, snižování vrstevnického napětí, zlepšování klimatu školy/třídy
- práce se ŠVP – návrhy úprav z hlediska inkluze
- tvorba a aktualizace školních ročníkových výstupů ve školním vzdělávacím programu v jednotlivých předmětech
- princip nastavení učebního plánu a předmětů ve studijních zaměřeních
- stanovení předmětů ve vazbě na skutečné podmínky ZUŠ
- ujasnění pojmů z rámcového vzdělávacího programu pro základní umělecké vzdělávání a aspekty k naplňování klíčových kompetencí RVP ZUV
- specifika hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání a nastavení objektivní a optimální hodnotící škály
příklady dobré praxe, zkušenosti, diskuse