VYUŽITÍ PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ V PRÁCI PEDAGOGA
Akreditace vzdělávacího programu: MŠMT ČR č.j.: MSMT-31412/2016-2-875
Rozsah kurzu: 8 vyučovacích hodin
Anotace:
- Seznámení se s legislativními změnami (novela školského zákona zavádějící společné vzdělávání - vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami vzdělávání žáků mimořádně nadaných, nový institut revize zpráv a doporučení, vyhláška č. 27/2016 Sb. a z ní vyplývající postupy škol při aplikaci podpůrných opatření, novela vyhlášky č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních a dalších vyhlášek v návaznosti na zavedení společného vzdělávání s důrazem na nové povinnosti škol a školských zařízení)
- Žák se speciálními vzdělávacími potřebami po novele školského zákona
- Struktura podpůrných opatření a jejich členění do pěti stupňů
- Struktura a obsah Plánu pedagogické podpory
- Individuální vzdělávací plán a pedagogická diagnostika