DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ NA JEDNIČKU
Rozsah kurzu: 6 vyučovacích hodin
Anotace:
- Nábor uchazečů, jeho formy a zásady
- Místo dne otevřených dveří v sytému public relations školy - stupňující se kampaň
- Co se rodič a uchazeč potřebují dozvědět na dni otevřených dveří? A co dozvědět chtějí?
- Různá pojetí akce, benchmarking - jak to dělá konkurence
- Zapojení studentů a pedagogů
- Časování a propagace akce
- Organizační rámec - na co nezapomenout
- Příprava budovy
- Dárky - co připravit a rozdávat
- Kontaktní formulář
- Následná práce se zákazníky - follow up
- Spirála kvality - jak akci neustále vylepšovat, nasazení shadowingu a zpětné vazby
- Závěrečné sdílení zkušeností účastníků, příklady dobré praxe
PŘÍPRAVA NA DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ
Výběr základní, střední a vysoké školy patří k nejdůležitějším rozhodnutím v životě člověka a toto rozhodnutí je neméně důležité i pro ředitele škol, kteří v současném systému financování musí usilovat o každého žáka. Jak to ale zařídit, aby si uchazeči ze všech možností vybrali právě vaši školu? Jednou z nejsilnějších zbraní může být dobře zorganizovaný den otevřených dveří!
Můžete mít ve škole skvělou atmosféru, supermoderní vybavení, vstřícné a profesionální vyučující nebo širokou nabídku volnočasových aktivit, ale jakmile o tom uchazeči a (zejména) jejich rodiče neví, není vám to nic platné. A právě proto jsme pro vás připravili kurz Den otevřených dvěří na jedničku.
V rámci kurzu vás naučíme:
• jak akci správně načasovat a propagovat
• jaké informace chtějí uchazeči při návštěvě získat
• jak vhodně zapojit nejen pedagogy, ale i studenty
• jak ideálně připravit budovu a okolí
• jaké dárky nachystat pro uchazeče a rodiče
• jak následně se zájemci pracovat (follow-up)
• jak akci neustále vylepšovat (“spirála kvality”)
Nepodceňte přípravu na tak důležitou události, jakou den otevřených dveří bezesporu je, a sjednejte si náš kurz na objednávku Den otevřených dveří na jedničku. Tahle investice se vám rozhodně vyplatí!