Zákoník práce a jeho specifika ve školství II

termín: 19.02.2025

Pracovní doba, cestovní náhrady, překážky v práci, zvyšování a prohlubování kvalifikace, dovolená, pravidla doručování a digitalizace pracovně právních dokumentů.

určeno pro:   časový rozsah:   Od 9:00 do 14:00 hod.
místo konání:   ON-LINE - VÝUKA akreditace:  
var. symbol:   Přihlášení účastníci obdrží fakturu na úhradu vzdělávání. lektor:   JUDr. Dagmar Lichovníková - lektor se specializací na pracovní právo ve školství
typ semináře:   Webinář cena vč. DPH:   1.890 Kč
způsob platby:  Asi 14 dnů před konáním webináře zašleme přihlášenýmú častníkům fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje. Osvědčení o absolvování semináře obdrží účastníci e-mailem.

Program: 

Obsah semináře bude uzpůsobený aktuálnímu stavu pracovněprávní legislativy

  • Pracovní doba – změna v rozvržení pracovní doby, evidence pracovní doby, pracovní doba pedagogických pracovníků, nepedagogických pracovníků 
  • Cestovní náhrady – vysílání na pracovní cesty, stravné, povinnost krátit stravné, jízdné, používání vlastního motorového vozidla, povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance
  • Překážky v práci – na straně zaměstnance, na straně zaměstnavatele, překážky v práci v souvislosti s příplatkem za přepočetné hodiny, náhrada platu při překážkách v práci – kdy se náhrada platu poskytuje a kdy nikoliv
  • Zvyšování a prohlubování kvalifikace – rozdíl ve zvyšování kvalifikace a prohlubování kvalifikace, kdy přísluší volno, v jakém rozsahu a náhrada platu, kvalifikační dohoda
  • Dovolená – povinnosti zaměstnavatele, … změna od 1. 8. 2024
  • Pravidla doručování a digitalizace pracovně právních dokumentů


Termín podání přihlášek: Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nejpozději 3 dny před konáním semináře . Po přihlášení Vám zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje. Osvědčení o absolvování semináře obdrží účastníci e-mailem.

 

Výuka bude probíhat on-line přes Google Meet. K této formě výuky budete potřebovat Google mail ( ...@gmail.com), PC, nebo notebook, připojení k internetu, ideálně i kameru a mikrofon, abyste se mohli případně zapojit do diskuze. Možné je i připojení přes chytrý telefon, kam si budete muset stáhnout aplikaci Meet. 

 

Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.

 

MŮŽETE DOOBJEDNAT

ZAHESLOVANÉ STUDIJNÍ MATERIÁLY