Program:
Obsah semináře bude uzpůsobený aktuálnímu stavu pracovněprávní legislativy
· pracovnělékařské služby, vstupní lékařská prohlídky – kdy je povinnost ji absolvovat, preventivní, mimořádné, výstupní prohlídky
· kdo je na pracovní místo jmenován, odvolání z pracovního místa, postup po odvolání vedoucího zaměstnance, jmenování a odvolání ředitele – změna školského zákona
· co lze dát do pracovní smlouvy, povinnosti zaměstnavatele (informační povinnost, písemné odůvodnění některých rozhodnutí)
· jak správně uzavírat pracovní poměr na dobu určitou, speciální úprava pracovního poměru na dobu určitou u pedagogických pracovníků
· způsoby skončení pracovního poměru, postup při organizační změně, postup při porušení “pracovní kázně“
· dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti, změny od 1. 7. 2024 a od 1. 1. 2025, rozvrhování pracovní doby, nárok na některé příplatky, nárok na překážky v práci, nárok na dovolenou …
Termín podání přihlášek: Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nejpozději 3 dny před konáním semináře . Po přihlášení Vám zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje. Osvědčení o absolvování semináře obdrží účastníci e-mailem.
Výuka bude probíhat on-line přes Google Meet. K této formě výuky budete potřebovat Google mail ( ...@gmail.com), PC, nebo notebook, připojení k internetu, ideálně i kameru a mikrofon, abyste se mohli případně zapojit do diskuze. Možné je i připojení přes chytrý telefon, kam si budete muset stáhnout aplikaci Meet.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.