Program:
- Účastí na webináři získáte informace k praktickým dovednostem při správném nakládání s dokumenty, které do školy přicházejí, které škola odesílá a které se z její činnosti vytvářejí a jsou pro školu nezbytné, přestože se nikam neodesílají.
- Bude vysvětlena legislativa, která se zabývá spisovou službou, tedy běžného chodu administrativy ve školách a školských zařízeních.
- Budou vysvětleny základní pojmy spisové služby, příjem, třídění, označování a evidence dokumentů, zajištění jejich oběhu, vyřizování, podepisování a odesílání. Tvorba spisů, ukládání a vyřazování dokumentů ve skartačním řízení,…….
K této formě výuky budete potřebovat PC, nebo notebook, kvalitní připojení k internetu, ideálně i kameru a mikrofon, abyste se mohli případně zapojit do diskuze. Doporučujeme připojení přes Google Chrome. Možné je i připojení přes chytrý telefon, kam si budete muset stáhnout aplikaci Meet. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje
Termín podání přihlášek: Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nejpozději 3 dny před konáním semináře . Po přihlášení Vám zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje. Osvědčení o absolvování semináře obdrží účastníci e-mailem.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.